سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۲۷:۰۵

شرکت ملی نفت چین در عملیات اکتشاف خزر به کمک باکو آمد

باشگاه خبری فراساحل:  قرارداد تاسیس یک واحد مشترک اکتشافات زمین شناسی در حوزه دریای خزر، روز چهارشنبه میان شرکت نفتجمهوری آذربایجان و شرکت “BGP Inc” وابسته به شرکت ملی نفت چین، در باکو امضا شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل به نقل ازشرکت نفت جمهوری آذربایجان ( سوکار )، این قرارداد از سوی رونق عبدالله اف رئیس این شرکت و «گئو لیانگ» رئیس شرکت “BGP Inc” به امضا رسید . بر اساس قرارداد امضا شده ،این واحد مشترک ، کار اکتشافات زمین شناسی در جمهوری آذربایجان و نیز در حوزه دریای خزر را انجام خواهد داد. رئیس شرکت نفت جمهوری آذربایجان، طی سخنانی در مراسم امضای این قرار داد گفت: سوکار در حال حاضر با به کار گیری فنآوری‌های پیشرفته در همه حوزه‌ها همچنین در راستای اکتشاف منابع انرژی جدید از طریق روش‌های جایگزین و نیز ایجاد ثبات در حجم استخراج نفت و گاز تلاش می‌کند .

وی افزود: تاسیس واحد مشترک سوکار و شرکت “BGP Inc” چین در امور زمین شناسی و ژئوفیزیک، رویکرد متفاوت و جایگزین را در این عرصه ایجاد و شرایط مناسب برای مبادله تجربه میان متخصصان هر دو کشور را فراهم خواهد کرد . شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان ( سوکار ) ششم ژوئن سال جاری ( برابر 16 خرداد ماه ) یادداشت تفاهم برقراری همکاری با شرکت “BGP Inc” وابسته به شرکت ملی نفت چین و بررسی امکانات تاسیس واحد مشترک برای کارهای زمین شناسی را امضا کرده بود . شرکت “BGP Inc” چین در راستای انجام کارهای اکتشافات زمین شناسی در خشکی و دریا ، کسب داده‌های زمین شناسی از طریق عملیات پیچیده و نیز تولید تجهیزات زمین شناسی و ارایه خدمات فنآوری اطلاعات و ارتباطات مربوطه فعال است .



  کد خبر : 5929
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :